BIS atbalsta dienests

Piesaki tehnisku problēmu ātri un ērti:
- zvanot uz tālruni 6 200 40 10 vai
- iesniedzot pieteikumu sadaļā "Pieteikt tehnisku problēmu" pēc autorizācijas BIS.

Pieteikt problēmu vai ieteikumu Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) ir iespējams gan no BIS publiskā portāla www.bis.gov.lv (BISP), gan no būvvalžu un tehnisko noteikumu izdevēju (TNI) darbavietas (BIS-2), gan arī no BIS reģistru darbavietas (BIS-1). Piesakot problēmu vai ieteikumu, lūdzu, pieteikuma formā pievienot nosūtāmai informācijai problēmas vai ieteikuma aprakstu, problēmas vai ieteikuma raksturojošus ekrānšāviņus un personas kontaktinformāciju (skatīt vairāk instrukcijā)

 

Konsultācijas BIS lietotājiem

Konsultācijas ierosinātājiem un būvniecības procesa dalībniekiem par BIS darbību

  • Pieteikt problēmu, kļūdu vai ieteikumu elektroniski, autorizējoties publiskajā BIS portālā: https://bis.gov.lv/bisp/
  • Saziņa pa tālruni: 62004010, jāizvēlas taustiņš “1”

Konsultācijas dzīvokļu īpašniekiem un pārvaldniekiem par BIS māju un ekspluatāciju lietām

  • Pieteikt problēmu, kļūdu vai ieteikumu elektroniski, autorizējoties publiskajā BIS portālā: https://bis.gov.lv/bisp/
  • Saziņa pa tālruni: 62004010, jāizvēlas taustiņš “2”

Konsultācijas par būvkomersantu, pārvaldnieku, VEDLUDB vai citu reģistru jautājumiem

Konsultācijas būvvalžu, kontrolējošo institūciju un tehnisko noteikumu izdevēju darbiniekiem (BIS2)

  • Pieteikt problēmu, kļūdu vai ieteikumu elektroniski, autorizējoties BIS-2 darbavietā: https://bis.gov.lv/bis2/lv/login
  • Saziņa pa tālruni: 62004010, jāizvēlas taustiņš “4”

 

Noderīga informācija:

Kā savā datorā izveidot ekrānšāviņu (ekrānuzņēmumu)?

Kā savā datorā instalēt eParaksts funkcionalitāti?

Biežāk uzdotie jautājumi

Lapa atjaunota 05.03.2024