Mājas lieta DZĪVOJAMO MĀJU PĀRVALDNIEKAM

Piekļuvi mājas lietai Būvniecības informācijas sistēmā (BIS) pārvaldnieks saņem tikai tad, ja ir reģistrējies Dzīvojamo māju pārvaldnieku reģistrā un ir iesniedzis informāciju par pārvaldāmo māju. Informācija par reģistrāciju pieejama BIS sadaļā REĢISTRI

Saskaņā ar Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likuma 8.panta trešo daļu mājas lietā iekļauj šādu informāciju un dokumentus:

  • dzīvojamās mājas pārvaldīšanas līgumu, 
  • dzīvojamās mājas īpašnieku lēmumu un izdotās pilnvaras,
  • ar pārvaldīšanas darbu saistītos dokumentus (tāmes, pārvaldīšanas plānus, ieņēmumu un izdevumu pārskatus, uzkrāto līdzekļu apjomu u.c.),
  • būves, teritorijas un inženiertīklu apsekošanas informāciju,
  • mājas kopējo skaitītāju rādījumus,
  • robežu plānus,
  • un citus dokumentus pēc mājas īpašnieka vai mājas lietas kārtotāja ieskatiem.

Pārvaldnieks var mājas lietas dokumentus un datus nodot, izmantojot tiešsaistes datu nodošanas risinājumu (Pārvaldnieku API) – lai pieslēgtos Pārvaldnieku saskarnei pārvaldniekam e-pastā parvaldieki@bvkb.gov.lv  jānosūta pieprasījums. Pieteikumā iekļauj:

  • Pārvaldnieka UR numuru,
  • IP adreses, no kurām tiks veikts pieslēgums,
  • Kontaktpersonas e-pastu un tālr.nr.

Pārvaldnieks Būvniecības informācijas sistēmā  var:

  • izveidot dzīvokļa īpašnieka pilnvaru,
  • reģistrēt dzīvokļa īpašnieka kontaktinformāciju,
  • izveidot aptauju,
  • noorganizēt kopsapulci,
  • izskatīt un atbildēt uz dzīvokļu īpašnieku pieteikumiem,
  • reģistrēt vizuālās apsekošanas informāciju,
  • reģistrēt kopējo skatītāju rādījumus,
  • norādīt būves pārvaldīšanas finanšu datus.
Lapa atjaunota 19.03.2025