Kopsapulces balsojuma iebilduma apstrāde
Lietotājs, kurš ir kopsapulces organizators, vadītājs vai protokolētājs, var atvērt kopsapulces iebildumu sarakstu. Par katru iebildumu atrāda:
- Iebilduma datums;
- Iebilduma autors (ja iebildumu iesniedza pilnvarotā persona, atrāda pilnvarotās personas vārdu uzvārdu un pārstāvētās personas vārdu uzvārdu vai nosaukumu, UR numuru);
- Iebilduma teksts;
- Iebildumam pievienotie pielikumi, ar iespēju tos lejupielādēt.
Lietotājs var atvērt protokolu iebildumu apstrādei, ja kopš kopsapulces protokola apstiprināšanas ir pagājušas mazāk par 7 dienām (sistēmas parametrs "Kopsapulces iebildumu iesniegšanas periods").
Protokola datu labošana notiek līdzīgi esošai funkcionalitātei, kura nodrošina neapstiprināta protokola atgriešanu uz rezultātu apkopošanu, bet saglabājot iepriekšējās protokola versijas datus:
- Lietotājs obligāti norāda labošanas pamatojumu un darbība tiek reģistrēta kopsapulces vēsturē;
- Kopsapulces statusu uzstāda "Iebildumu apstrāde";
- Esošā protokola dati paliek aktīvi un pieejami apskatīšanai;
- Kopsapulces rezultātus ir iespējams koriģēt saskaņā ar "Kopsapulces klātienes balsojuma reģistrēšana";
- Lietotājs var atzīmēt iebildumus, kuri tika apstrādāti.
Lietotājs izlabotu protokola versiju statusā "Iebildumu apstrāde" var nodot apstiprināšanai:
- Ja kopsapulces datos ir iebildumi, kuriem nav atzīmes, ka ir apstrādāti, lietotājam parāda brīdinājumu "Nav veikta visu iebildumu apstrāde", ar iespēju turpināt apstiprināšanu;
- Apstiprināšana notiek saskaņā ar "Kopsapulces protokola apstiprināšana". Nodot saskaņošanai var tikai pēc iebildumu iesniegšanas perioda beigām.
Pēc jaunās protokola versijas apstiprināšanas:
- Lietotājiem atrāda pēdējās apstiprinātās protokola versijas datus;
- Lietotāji var apskatīt iepriekšējo protokola versiju kopsapulces vēsturē.
Pēc jaunās protokola versijas apstiprināšanas, nav paredzēta atkārtota iebildumu iesniegšana.