Mani pieprasījumi
BISP galvenajā panelī zem sadaļas "Mani dati" atrodas "Mani pieprasījumi", kur var apskatīt izveidoto pieprasījumu datus.

Attēls. Sadaļa "Mani pieprasījumi"
Sarakstā lietotājs izvēlas apskatīt vienu no sadaļām:
- Aktīvie pieprasījumi;
- Pieprasījuma arhīvs.
Pēc noklusējuma lietotājam ir atvērta sadaļa "Aktīvie pieprasījumi", kurā redz:
- Pieprasījumu sarakstu – lietotāja izveidotie pieprasījumi, kuriem nav uzstādīta arhivēšanas pazīme. Par katru ierakstu atrāda:
- Tips – pieprasījuma tips;
- Numurs – pieprasījuma ID numurs;
- Nosaukums – pieprasījuma nosaukums;
- Pieprasīšanas datums – datums, kad lietotājs ierosina pieprasījuma izveidi;
- Statuss – iespējamās vērtības: "Iesniegts", "Sagatavošanā", "Sagatavots", "Kļūdains";
- Pieejams līdz – pieprasījuma arhivēšanas datums;
- Datnes izmērs;
- Datne – lejupielādes saite.
- Pēc noklusējuma saraksta ieraksti ir sakārtoti pēc kolonnas "Pieprasīšanas datums" dilstošā secībā. Lietotājam ir iespēja kārtot pēc kolonnām:
- Tips;
- Numurs;
- Nosaukums;
- Pieprasīšanas datums;
- Statuss;
- Pieejams līdz;
- Datnes izmērs.
- Pie kolonnas nosaukuma "Pieejams līdz" lietotājs redz informatīvu paskaidrojumu "Arhivēšanas datums. Pieprasījums ir pieejams 7 dienas pēc pieprasījuma sagatavošanas."
- Lietotājs var atvērt katra pieprasījuma detalizētu skatu, kur var apskatīt:
- Pieprasījums iesniegts - Datums un laiks, kad lietotājs iesniedza pieprasījumu izveidei;
- Sagatavošana uzsākta – Datums un laiks, kad sistēma uzsāka pieprasījuma datnes apstrādi;
- Sagatavošana pabeigta – Datums un laiks, kad sistēma pabeidza pieprasījuma datnes apstrādi;
- Pieejams līdz – Datums un laiks, kad pieprasījumam tiks uzstādīta arhivēšanas pazīme.
- "Aktīvie pieprasījumi" sarakstā lietotājam ir iespējams atlasīt pieprasījumus pēc šādiem kritērijiem:
- Pieprasījuma tips – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu tipu saraksta;
- Numurs – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā);
- Nosaukums – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā);
- Statuss – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu statusa saraksta;
- Pieprasīšanas datuma periods – datumu periods, kurā tiek izveidots pieprasījums.
"Pieprasījumu arhīvs" sadaļā, lietotājs redz pieprasījumus, kuri ir 168h jeb 7 dienas veci – šādi pieprasījumi tiek automātiski novietoti arhīvā:
- Pieprasījumu sarakstu - lietotāja izveidotie pieprasījumi, kuriem ir uzstādīta arhivēšanas pazīme. Par katru ierakstu atrāda:
- Tips;
- Numurs;
- Nosaukums;
- Pieprasīšanas datums;
- Statuss – iespējamās vērtības: "Iesniegts", "Sagatavošanā", "Sagatavots", "Kļūdains";
- Arhivēšanas datums;
- Datnes izmērs;
- Vizuāla atzīme, ka pieprasījums ir arhīvā.
- Pēc noklusējuma saraksta lauki ir sakārtoti pēc kolonnas "Pieprasīšanas datums" dilstošā secībā. Lietotājam iespēja kārtot pēc kolonnām:
- Tips;
- Numurs;
- Nosaukums;
- Pieprasīšanas datums;
- Statuss;
- Arhivēšanas datums;
- Datnes izmērs.
- Lietotājs var atvērt katra pieprasījuma detalizētu skatu, kur var apskatīt:
- Pieprasījums iesniegts – Datums un laiks, kad lietotājs iesniedza pieprasījumu izveidei;
- Sagatavošana uzsākta – Datums un laiks, kad sistēma uzsāka pieprasījuma datnes apstrādi;
- Sagatavošana pabeigta – Datums un laiks, kad sistēma pabeidza pieprasījuma datnes apstrādi;
- Nodots arhīvā – Datums un laiks, kad pieprasījumam tika uzstādīta arhivēšanas pazīme.
- "Pieprasījumu arhīvs" sarakstā iespējams atlasīt pēc šādiem kritērijiem:
- Pieprasījuma tips – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu tipu saraksta;
- Numurs – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā);
- Nosaukums – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā)
- Statuss – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu statusa saraksta;
- Pieprasīšanas datuma periods.

Attēls. Sadaļas "Mani pieprasījumi" saraksts.