Par būves dzēšanu

Vēršam uzmanību, ka automātiskais būves dzēšanas process ir attiecināms tikai uz gadījumiem, kad attiecīgais iesniegums par būves dzēšanu ir iesniegts no BIS portāla. Šajā gadījumā pēc tam, kad būvvalde sagatavo un paraksta izziņu par būves neesību, BIS automātiski nosūta pieprasījumu par ierakstītas būves dzēšanu VZD. Gadījumā, kad Būvvalde pati izveido iesniegumu par būves neesību no BIS2 un uz tā pamata izsniedz izziņu par būves neesību, BIS neveido automātisko pieprasījumu par būves dzēšanu un īpašniekam ir jāiesniedz tā VZD ārpus BIS. Šajā gadījumā par būves dzēšanu VZD piemēro attiecīgo samaksu.

BIS lietojamība

No 1.novembra BIS autorizēta lietotāja darba virsmā ir ieviesti vairāki lietojamības uzlabojumi. Aicinām ar tiem iepazīties spiežot uz linka - informatīvajā materiālā

Mani dati BIS
Pilnvaras un deleģējumi
Būvniecības lietas
Būvniecības ieceres izstrāde
Būvprojekta sagatavošana un saskaņošana
Būvdarbi un Būvdarbu žurnāls
Nodošana ekspluatācijā
Ekspluatācijas lietas
Māju lietas
BIS reģistri

Mani pieprasījumi

BISP galvenajā panelī zem sadaļas MANI DATI atrodas MANI PIEPRASĪJUMI, kur var apskatīt izveidoto pieprasījumu datus.

Attēls. Sadaļa MANI PIEPRASĪJUMI

Attēls. Sadaļa MANI PIEPRASĪJUMI

Sarakstā lietotājs izvēlas apskatīt vienu no sadaļām:

  • Aktīvie pieprasījumi;
  • Pieprasījuma arhīvs.

Pēc noklusējuma lietotājam ir atvērta sadaļa "Aktīvie pieprasījumi", kurā redz:

  • Pieprasījumu sarakstu – lietotāja izveidotie pieprasījumi, kuriem nav uzstādīta arhivēšanas pazīme. Par katru ierakstu atrāda:
  • Tips – pieprasījuma tips;
  • Numurs – pieprasījuma ID numurs;
  • Nosaukums – pieprasījuma nosaukums;
  • Pieprasīšanas datums – datums, kad lietotājs ierosina pieprasījuma izveidi;
  • Statuss – iespējamās vērtības: "Iesniegts", "Sagatavošanā", "Sagatavots", "Kļūdains";
  • Pieejams līdz – pieprasījuma arhivēšanas datums;
  • Datnes izmērs;
  • Datne – lejupielādes saite.
  • Pēc noklusējuma saraksta ieraksti ir sakārtoti pēc kolonnas "Pieprasīšanas datums" dilstošā secībā. Lietotājam ir iespēja kārtot pēc kolonnām:
  • Tips;
  • Numurs;
  • Nosaukums;
  • Pieprasīšanas datums;
  • Statuss;
  • Pieejams līdz;
  • Datnes izmērs.
  • Pie kolonnas nosaukuma "Pieejams līdz" lietotājs redz informatīvu paskaidrojumu "Arhivēšanas datums. Pieprasījums ir pieejams 7 dienas pēc pieprasījuma sagatavošanas."
  • Lietotājs var atvērt katra pieprasījuma detalizētu skatu, kur var apskatīt:
  • Pieprasījums iesniegts - Datums un laiks, kad lietotājs iesniedza pieprasījumu izveidei;
  • Sagatavošana uzsākta – Datums un laiks, kad sistēma uzsāka pieprasījuma datnes apstrādi;
  • Sagatavošana pabeigta – Datums un laiks, kad sistēma pabeidza pieprasījuma datnes apstrādi;
  • Pieejams līdz – Datums un laiks, kad pieprasījumam tiks uzstādīta arhivēšanas pazīme.
  • "Aktīvie pieprasījumi" sarakstā lietotājam ir iespējams atlasīt pieprasījumus pēc šādiem kritērijiem:
  • Pieprasījuma tips – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu tipu saraksta;
  • Numurs – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā);
  • Nosaukums – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā);
  • Statuss – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu statusa saraksta;
  • Pieprasīšanas datuma periods – datumu periods, kurā tiek izveidots pieprasījums.

"Pieprasījumu arhīvs" sadaļā, lietotājs redz pieprasījumus, kuri ir 168h jeb 7 dienas veci – šādi pieprasījumi tiek automātiski novietoti arhīvā:

  • Pieprasījumu sarakstu - lietotāja izveidotie pieprasījumi, kuriem ir uzstādīta arhivēšanas pazīme. Par katru ierakstu atrāda:
  • Tips;
  • Numurs;
  • Nosaukums;
  • Pieprasīšanas datums;
  • Statuss – iespējamās vērtības: "Iesniegts", "Sagatavošanā", "Sagatavots", "Kļūdains";
  • Arhivēšanas datums;
  • Datnes izmērs;
  • Vizuāla atzīme, ka pieprasījums ir arhīvā.
  • Pēc noklusējuma saraksta lauki ir sakārtoti pēc kolonnas "Pieprasīšanas datums" dilstošā secībā. Lietotājam iespēja kārtot pēc kolonnām:
  • Tips;
  • Numurs;
  • Nosaukums;
  • Pieprasīšanas datums;
  • Statuss;
  • Arhivēšanas datums;
  • Datnes izmērs.
  • Lietotājs var atvērt katra pieprasījuma detalizētu skatu, kur var apskatīt:
  • Pieprasījums iesniegts – Datums un laiks, kad lietotājs iesniedza pieprasījumu izveidei;
  • Sagatavošana uzsākta – Datums un laiks, kad sistēma uzsāka pieprasījuma datnes apstrādi;
  • Sagatavošana pabeigta – Datums un laiks, kad sistēma pabeidza pieprasījuma datnes apstrādi;
  • Nodots arhīvā – Datums un laiks, kad pieprasījumam tika uzstādīta arhivēšanas pazīme.
  • "Pieprasījumu arhīvs" sarakstā iespējams atlasīt pēc šādiem kritērijiem:
  • Pieprasījuma tips – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu tipu saraksta;
  • Numurs – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā);
  • Nosaukums – teksta ievades lauks. Meklēšana pēc pieprasījuma nosaukuma fragmenta. (meklēšana pēc a=Ā=A=ā)
  • Statuss – izvēlne no visu iespējamo pieprasījumu statusa saraksta;
  • Pieprasīšanas datuma periods.
Attēls. Sadaļas MANI PIEPRASĪJUMI saraksts.

Attēls. Sadaļas MANI PIEPRASĪJUMI saraksts.