Skip to main content

Kopsapulces balsojuma iebilduma apstrāde

Lietotājs, kurš ir kopsapulces organizators, vadītājs vai protokolētājs, var atvērt kopsapulces iebildumu sarakstu. Par katru iebildumu atrāda:

  • Iebilduma datums;
  • Iebilduma autors (ja iebildumu iesniedza pilnvarotā persona, atrāda pilnvarotās personas vārdu uzvārdu un pārstāvētās personas vārdu uzvārdu vai nosaukumu, UR numuru);
  • Iebilduma teksts;
  • Iebildumam pievienotie pielikumi, ar iespēju tos lejupielādēt.

Lietotājs var atvērt protokolu iebildumu apstrādei, ja kopš kopsapulces protokola apstiprināšanas ir pagājušas mazāk par 7 dienām (sistēmas parametrs "Kopsapulces iebildumu iesniegšanas periods").

Protokola datu labošana notiek līdzīgi esošai funkcionalitātei, kura nodrošina neapstiprināta protokola atgriešanu uz rezultātu apkopošanu, bet saglabājot iepriekšējās protokola versijas datus:

  • Lietotājs obligāti norāda labošanas pamatojumu un darbība tiek reģistrēta kopsapulces vēsturē;
  • Kopsapulces statusu uzstāda "Iebildumu apstrāde";
  • Esošā protokola dati paliek aktīvi un pieejami apskatīšanai;
  • Kopsapulces rezultātus ir iespējams koriģēt saskaņā ar "Kopsapulces klātienes balsojuma reģistrēšana";
  • Lietotājs var atzīmēt iebildumus, kuri tika apstrādāti.

Lietotājs izlabotu protokola versiju statusā "Iebildumu apstrāde" var nodot apstiprināšanai:

  • Ja kopsapulces datos ir iebildumi, kuriem nav atzīmes, ka ir apstrādāti, lietotājam parāda brīdinājumu "Nav veikta visu iebildumu apstrāde", ar iespēju turpināt apstiprināšanu;
  • Apstiprināšana notiek saskaņā ar "Kopsapulces protokola apstiprināšana". Nodot saskaņošanai var tikai pēc iebildumu iesniegšanas perioda beigām.

Pēc jaunās protokola versijas apstiprināšanas:

  • Lietotājiem atrāda pēdējās apstiprinātās protokola versijas datus;
  • Lietotāji var apskatīt iepriekšējo protokola versiju kopsapulces vēsturē.

Pēc jaunās protokola versijas apstiprināšanas, nav paredzēta atkārtota iebildumu iesniegšana.