Mājas lieta

Daudzdzīvokļu mājas dzīvokļa īpašnieka kontaktinformācijas norādīšana BIS mājas lietā: īpašnieks autorizējas www.bis.gov.lv >> izvēlas sadaļu “Mana darba vieta“ >> “Māju lietas” >> “Īpašnieka lietas” >> atver sadaļu “Īpašnieki” >> nospiež pogu “Mana kontaktinformācija”.

Mani dati BIS
Pilnvaras un deleģējumi
Būvniecības lietas
Būvniecības ieceres izstrāde
Būvprojekta sagatavošana un saskaņošana
Būvdarbi un Būvdarbu žurnāls
Nodošana ekspluatācijā
Ekspluatācijas lietas
Māju lietas
BIS reģistri

Sniegt atbalstu lietotājam

Autorizēts BISP lietotājs ar BIS Atbalsta tiesībām (turpmāk tekstā “Atbalsta lietotājs”), atver BISP profilu izvēli un redz iespēju “Sniegt atbalstu lietotājam” kā vienu no savām profila izvēlēm.

Attēls. Profila izvēlne “Sniegt atbalstu lietotājam”

Attēls. Profila izvēlne “Sniegt atbalstu lietotājam”

Blokā “Sniegt atbalstu lietotājam” Atbalsta lietotājs var meklēt BIS lietotāju pēc vārda, uzvārda un e-pasta. Meklēšana notiek tikai starp lietotājiem, kuriem portāla profilā ir ielikta pazīme “Piekļuve atvērta” (sk. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana).

Attēls. Lietotāja meklēšana atbalsta sniegšanai

Attēls. Lietotāja meklēšana atbalsta sniegšanai

Pēc nepieciešamā lietotāja atrašanas, Atbalsta lietotājs var apstiprināt pieslēgšanos atrastā lietotāja profilam portālā.

Pēc pieslēgšanās citam lietotājam:

  • Tiek parādīts vizuāls indikators, ka Atbalsta lietotājs šobrīd ir pieslēdzies ar atbalsts funkciju.
  • Ir redzams, kuru lietotāju viņš tagad pārstāv.
  • Ir pieejamas pārstāvētā lietotāja portāla iespējas (arī pārslēgties starp lietotāja dažādiem profiliem), BET bez iespējas veikt jebkādas datu izmaiņas.
Attēls. Vizuālie indikatori, ka Atbalsta lietotājs šobrīd ir pieslēdzies atbalsta funkcijai

Attēls. Vizuālie indikatori, ka Atbalsta lietotājs šobrīd ir pieslēdzies atbalsta funkcijai

Ir iespēja norādīt, ka:

  • atbalsta lietotājs vēlas atgriezties uz savu profilu, neaizverot klienta atvērto Atbalsta piekļuves kanālu , nospiežot “Atgriezties savā profilā”;
  • atbalsta lietotājs ir pabeidzis sniegt atbalstu un piekļuve profilam vairs nav nepieciešama, nospiežot “Atbalsts sniegts”, atslēdzoties no BISP un izņemot pazīmi “Piekļuve atvērta” lietotājam, ar kura profilu ir pieslēdzies Atbalsta lietotājs. Šis notikums tiek fiksēts atbalsta saņēmēja “Atbalsta saņemšanas vēsturē”, norādot notikuma datumu, laiku un notikumu BIS Atbalsta darbinieks aizvēris piekļuvi jūsu profilam.
Attēls. Atbalsta sniegšanas pabeigšana

Attēls. Atbalsta sniegšanas pabeigšana

Atbalsta lietotāja pieslēgšanās tiek saglabāta atbalsta saņēmēja “Atbalsta saņemšanas vēsturē”, norādot notikuma datumu, laiku un notikumu Profilam pieslēdzies BIS Atbalsta darbinieks.

Atbalsta lietotāja pieslēgšanās cita lietotāja profilam tiek fiksēts BIS notikumu auditā, fiksējot notikumu un lietotājus.