Sniegt atbalstu lietotājam
Autorizēts BISP lietotājs ar BIS Atbalsta tiesībām (turpmāk tekstā “Atbalsta lietotājs”), atver BISP profilu izvēli un redz iespēju “Sniegt atbalstu lietotājam” kā vienu no savām profila izvēlēm.
Blokā “Sniegt atbalstu lietotājam” Atbalsta lietotājs var meklēt BIS lietotāju pēc vārda, uzvārda un e-pasta. Meklēšana notiek tikai starp lietotājiem, kuriem portāla profilā ir ielikta pazīme “Piekļuve atvērta” (sk. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana).
Pēc nepieciešamā lietotāja atrašanas, Atbalsta lietotājs var apstiprināt pieslēgšanos atrastā lietotāja profilam portālā.
Pēc pieslēgšanās citam lietotājam:
- Tiek parādīts vizuāls indikators, ka Atbalsta lietotājs šobrīd ir pieslēdzies ar atbalsts funkciju.
- Ir redzams, kuru lietotāju viņš tagad pārstāv.
- Ir pieejamas pārstāvētā lietotāja portāla iespējas (arī pārslēgties starp lietotāja dažādiem profiliem), BET bez iespējas veikt jebkādas datu izmaiņas.
Ir iespēja norādīt, ka:
- atbalsta lietotājs vēlas atgriezties uz savu profilu, neaizverot klienta atvērto Atbalsta piekļuves kanālu , nospiežot “Atgriezties savā profilā”;
- atbalsta lietotājs ir pabeidzis sniegt atbalstu un piekļuve profilam vairs nav nepieciešama, nospiežot “Atbalsts sniegts”, atslēdzoties no BISP un izņemot pazīmi “Piekļuve atvērta” lietotājam, ar kura profilu ir pieslēdzies Atbalsta lietotājs. Šis notikums tiek fiksēts atbalsta saņēmēja “Atbalsta saņemšanas vēsturē”, norādot notikuma datumu, laiku un notikumu BIS Atbalsta darbinieks aizvēris piekļuvi jūsu profilam.
Atbalsta lietotāja pieslēgšanās tiek saglabāta atbalsta saņēmēja “Atbalsta saņemšanas vēsturē”, norādot notikuma datumu, laiku un notikumu Profilam pieslēdzies BIS Atbalsta darbinieks.
Atbalsta lietotāja pieslēgšanās cita lietotāja profilam tiek fiksēts BIS notikumu auditā, fiksējot notikumu un lietotājus.