Pāriet uz galveno saturu

BIS vebinārs

Aicināti piedalīties bezmaksas vebinārā 'Aktuālie jautājumi un jaunumi BIS' 31.oktobrī plkst.10.00-12.30 bez iepriekšreģistrācijas tiešsaistē Microsoft Teams; ▷pieslēgties; ▷apraksts; ▷kalendārs; ▷arhīvs

BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana

Lai atvērtu piekļuvi savam profilam un saņemtu sistēmas lietošanas atbalsta palīdzību no BIS atbalsta dienesta darbiniekiem, lietotājam jāizmanto sadaļa "BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana" zem spiedpogas <Palīdzība>.

Attēls. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšanas darbības uzsākšana.

Attēls. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšanas darbības uzsākšana.

Sadaļā:

  • Ir redzams piekļuves atļaujas statuss "Piekļuve atvērta", kas ir pazīmes lauks statusam, vai šobrīd lietotajam ir ieslēgta BIS atbalsta dienesta pieslēgšanās iespēja.
  • Piekļuves perioda atlikušais laiks formātā hh:mm:ss. Lauks redzams, ja piekļuves kanāls ir atvērts jeb pazīme “Piekļuve atvērta” ir atzīmēta.
  • Lai atļautu piekļuvi savam profilam, spiež spiedpogu <Atļaut piekļuvi profilam>, kuru nospiežot tiek pārprasīts, vai tiešām lietotājs vēlas sniegt piekļuvi savam profilam BIS atbalsta dienestam un apstiprinošas atbildes gadījumā:
    • sistēma uzstāda pazīmi "Piekļuve atvērta" un saglabā par šo faktu ierakstu "Atbalsta saņemšanas vēsturē", norādot notikuma datumu un laiku, un notikumu “Uz 72h atvērta piekļuve profilam Atbalsta saņemšanai”;
    • atjauno piekļuves perioda atlikušo laiku uz 72h.
  • Ja piekļuves perioda atlikušais laiks sasniedz 00:00:00, tad sistēma automātiski izņem pazīmi "Piekļuve atvērta" lietotāja profilā, un saglabā par šo faktu ierakstu "Atbalsta saņemšanas vēsturē", norādot notikuma datumu un laiku, un notikumu “Beidzies piekļuves sniegšanas atļaujas laiks”.
  • Lietotājs var pārtraukt BIS atbalsta saņemšanu, nospiežot spiedpogu <Slēgt piekļuvi savam profilam>, kuru nospiežot tiek pārprasīts, vai tiešām lietotājs vēlas slēgt piekļuvi savam profilam BIS Atbalsta dienestam, un apstiprinošas atbildes gadījumā:
    • sistēma noņem pazīmi "Piekļuve atvērta" un saglabā par šo faktu ierakstu "Atbalsta saņemšanas vēsturē", norādot notikuma datumu un laiku, un notikumu Slēgta piekļuve profilam;
    • slēdz BIS atbalsta dienesta piekļuvi lietotāja profilam.
  • Lietotājs var apskatīties atbalsta saņemšanas vēsturi, nospiežot uz spiedpogas <Atbalsta saņemšanas vēsture>, kurā lietotājs redz:
    • notikuma laiku;
    • notikuma aprakstu.
Attēls. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana

Attēls. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana