Iesniegums neatkarīga eksperta sertificētas jomas atjaunošanai
BIS publiskajā portālā autorizējies lietotājs, fiziska persona, kuram ir kaut viena uz iesnieguma pamata apturēta Neatkarīga eksperta joma, atver Būvspeciālista/Neatkarīga eksperta sadaļu "Neatkarīga eksperta iesniegumi" un izvēlas veidot jaunu iesniegumu.

Attēls. Uzsākt jauna iesnieguma veidošanu.
Lietotājs izvēlas iesnieguma veidu "Iesniegums neatkarīga eksperta sertificētas jomas atjaunošanai".

Attēls. Uzsākt jauna iesnieguma veidošanu.
Solis. "Darbības joma".

Attēls. Solis "Darbības joma".
Pirmajā iesnieguma solī "Darbības joma" lietotājs norāda informāciju:
- Darbības joma - vienas vērtības izvēle no iesniedzējam saistītajām apturētajām neatkarīga eksperta jomām, obligāts. Iespējamās Neatkarīga eksperta jomas izvēlei:
- Ēku energosertificēšana;
- Apkures sistēmu un gaisa kondicionēšanas sistēmu pārbaude.
- Pamatojums - teksta ievades lauks, neobligāts.
Lai pārvietotos uz nākamo iesnieguma soli, nospiež pogu <Tālāk>.
Solis. "Pielikumi"

Attēls. Solis "Pielikumi".
Solī "Pielikumi" lietotājam ir iespēja pievienot iesniegumam pielikumu datnes.
Lai pārvietotos uz nākamo iesnieguma soli, nospiež pogu <Tālāk>.
Solis. "Iesnieguma apskats".

Attēls. Solis "Iesnieguma apskats".
SolĪ "Iesnieguma apskats" lietotājs var pārskatīt iepriekšējos Iesnieguma soļos norādīto informāciju šādos datu blokos:
- Iesnieguma pamatinformācija:
- Iesnieguma numurs;
- Iesnieguma statuss;
- Iesnieguma iesniegšanas datums (tukšs, kamēr iesniegums vēl nav iesniegts);
- Iesniedzējs;
- Iesniedzēja e-pasts;
- Iesnieguma veids.
- Sertificējošā iestāde:
- Atjaunojamā darbības joma:
- Atjaunojamās jomas pilns nosaukums. -Kontaktinformācija:
- E-pasta adrese;
- Tālrunis;
- Kontaktadrese.
Lai pārvietotos uz nākamo iesnieguma soli, nospiež pogu <Tālāk>.
Solis. "Iesniegt"

Attēls. Solis "Iesniegt".
Iesnieguma noslēdzošajā solī lietotājs var:
- Norādīt Atbildes saņemšanas veidu;
- Veikt iesniegšanu;
- Dzēst iesniegumu. Pirms dzēšanas lietotājam tiek pārvaicāts vai tiešām veikt šo darbību;
- Atvērt apskatei Notikumu vēsturi.
Lietotājs var labot iesnieguma datus, atgriežoties uz jebkuru no datu ievades soļiem;
Ja iesniegumā iztrūkst kāda no obligātās informācijas, tad iesniegšanas brīdī tiek parādīts kļūdas paziņojums ar lūgumu precizēt datus konkrētajā sadaļā;
Iesniegšanas brīdī, sistēma veic sekojošās darbības:
- Tiek fiksēts Iesniegšanas datums;
- Iesnieguma izmaiņu vēsturē tiek veikts ieraksts par Iesniegšanas faktu, laiku un lietotāju;
- Iesniegumam uzstāda statusu "Iesniegts". Un iesniegums tiek sinhronizēts uz BIS1 Reģistru sistēmu.
E-iesniegtos vai sagatavošanā esošos Neatkarīga eksperta e-pakalpojumu iesniegumus lietotājs redz sadaļā "Iesniegumi" - "Neatkarīga eksperta iesniegumi".