Mājas lieta

Daudzdzīvokļu mājas dzīvokļa īpašnieka kontaktinformācijas norādīšana BIS mājas lietā: īpašnieks autorizējas www.bis.gov.lv >> izvēlas sadaļu “Mana darba vieta“ >> “Māju lietas” >> “Īpašnieka lietas” >> atver sadaļu “Īpašnieki” >> nospiež pogu “Mana kontaktinformācija”.

Mani dati BIS
Pilnvaras un deleģējumi
Būvniecības lietas
Būvniecības ieceres izstrāde
Būvprojekta sagatavošana un saskaņošana
Būvdarbi un Būvdarbu žurnāls
Nodošana ekspluatācijā
Ekspluatācijas lietas
Māju lietas
BIS reģistri

Piekļuves pieprasījuma ekspluatācijas lietai sagatavošana un labošana

Lai izveidotu jaunu piekļuves pieprasījumu vai apskatītu jau izveidotos, augšējā Ekspluatācijas lietu izvēlnē izvēlas "Piekļuves pieprasījumi".

Attēls. Piekļuves pieprasījumu saraksta izvēle.

Attēls. Piekļuves pieprasījumu saraksta izvēle.

Lietotājs var izveidot jaunu pieprasījuma iesniegumu, nospiežot spiedpogu <Jauns pieprasījums> vai atvērt labošanai iepriekš izveidotu iesniegumu, ja:

  • Lietotājs ir pieslēdzies ar fiziskas personas profilu;
  • Lietotājs ir pieslēdzies, izmantojot juridiskas personas profilu, un viņš ir šīs organizācijas paraksttiesīga persona.

Ja iesnieguma statuss ir "Sagatave", lietotājs var atvērt tā detalizēto skatu, nospiežot uz tā nosaukumu kolonnā “Nosaukums” pieprasījumu sarakstā. Detalizētajā skatā lietotājs var:

  • Labot dokumenta saturu;
  • Dzēst dokumentu;
  • Iesniegt dokumentu atbildīgai iestādei, izveidotā iesnieguma statuss tiek uzstādīts "Iesniegts".

Ja iesnieguma statuss ir "Iesniegts", "Reģistrēts" vai "Izskatīts", lietotājs var apskatīt tā saturu.

Ja iesniegumam ir norādīts "Trūkst informācija", lietotājs var:

  • Labot dokumenta saturu – tikai pamatojumu un pielikumu datnes;
  • Iesniegt labotu dokumentu atbildīgai iestādei.

Pievienojot jaunu vai labojot vēl neiesniegto iesniegumu persona norāda:

  • Piekļuves pieprasītājs – aizpildās automātiski un nav rediģējami. Personas, kura veido iesniegumu, vārds un uzvārds, ja persona ir pieslēgusies, izmantojot savu fiziskas personas profilu. Uzņēmuma nosaukums un reģistrācijas numurs, ja persona ir pieslēgusies, izmantojot juridiskas personas profilu;
Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Kontaktinformācija”.

Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Kontaktinformācija”.

  • Ekspluatācijas lieta, kurai pieprasa piekļuvi – obligāts, iespēja izvēlēties no sistēmā izveidotām ekspluatācijas lietām. Ekspluatācijas lietas var atlasīt pēc būves kadastra apzīmējuma, adreses, ekspluatācijas lietas numura;
Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Ekspluatācijas lietas”.

Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Ekspluatācijas lietas”.

  • Pamatojums – obligāts, brīvais teksts;
  • Pielikumi – pievienoto datņu saraksts.
Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Pieprasījuma dati”.

Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Pieprasījuma dati”.

  • Atbildīgā iestāde – obligāts, aizpildās automātiski kā norādītās ekspluatācijas lietas atbildīgā iestāde.
  • Atbildes saņemšanas veids – saskaņā ar esošu funkcionalitāti.
Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Iesnieguma apskats”.

Attēls. Piekļuves pieprasījums EL solis “Iesnieguma apskats”.

Saglabājot iesniegumu:

  • Tam tiek piešķirts numurs un statuss "Sagatave";
  • Lietotājs tiek saglabāts kā dokumenta izveidotājs un dokuments ir pieejams lietotāja iesniegto dokumentu sarakstā un ekspluatācijas darba vietas piekļuves pieprasījumu sarakstā.