Mani dati BIS
Pilnvaras un deleģējumi
Būvniecības lietas
Būvniecības ieceres izstrāde
Būvprojekta sagatavošana un saskaņošana
Būvdarbi un Būvdarbu žurnāls
Nodošana ekspluatācijā
Ekspluatācijas lietas
Māju lietas
BIS reģistri

Pieteikt tehnisku problēmu

Lietotājam, saskaroties ar kādu problēmu sistēmā, ir iespēja izveidot problēmpieteikumu. Parasti pieteikumu izskatīšanas laiks un pieteikuma risinājums sagaidāms ir līdz 7 dienām, taču sarežģītākos gadījumos, kad vajadzīgi uzlabojumi sistēmas funkcionalitātē, pieteikuma atrisinājums būs jāgaida daudz ilgāk. Gadījumos, kad problēma ir kritiska, piemēram, ir jānodod būve ekspluatācijā plānotājā laikā, tomēr nevar iesniegt apliecinājumu par būves gatavību ekspluatācijai, tad papildus aicinām sazināties pa BIS atbalsta tālruni: 62004010.

Lai pieteiktu problēmu, pieslēdzas savai BIS darba vietai un galvenajā informācijas paneļa sadaļā izvēlas "PIETEIKT PROBLĒMU". Vai arī izvēlas ikonu "Palīdzība" un tās apakšsadaļu "Pieteikt tehnisku problēmu".

Attēls. Problēmas pieteikšanas sadaļa.

Attēls. Problēmas pieteikšanas sadaļa.

Atvērsies "Pieteikumu reģistrēšanas lapa", kurā jāievada:

  • Tēma – īss pieteikuma vai problēmas nosaukums (obligāts lauks);
  • Detalizēts apraksts – problēmsituācijas detalizēts apraksts un īss veikto darbību izklāsts. Kļūdu paziņojumu gadījumā iesakām pierakstīt laiku (pulksteni pusstundas ietvaros, kad problēma identificēta​, lai pēc auditācijas pierakstiem operatīvāk var tikt pie risinājuma). Maksimālais ievadāmo simbolu skaits – 400 zīmes (obligāts lauks);
  • E-pasts (obligāts lauks);
  • Kontakttālrunis (obligāts lauks);
  • Pielikumi – datnes, kas raksturo pieteikto problēmsituāciju vai ieteikumu BIS darbības uzlabošanai. Iesakām pievienot vienu vai vairākus ekrānšāviņus ar visu ekrānu, kas parāda problēmas būtību, lai operatīvāk var rast risinājumu. Maksimālais katras datnes izmērs ir līdz 20MB. Augšupielādei iespējamie datnes formāti:.doc,.docx,.txt,.odt,.dwg,.pdf,.jpg,.gif,.bmp,.tif,.png,.7zip,.edoc.

Kad lauki ir aizpildīti – spiež spiedpogu <Reģistrēt>.

Attēls. Pieteikuma reģistrēšanas lapa.

Attēls. Pieteikuma reģistrēšanas lapa.

Lai redzētu iesniegtos pieteikumus, spiež <Mani pieteikumi>. Atvērsies pieteikumu saraksts, kur atrāda:

  • Pieteikuma ID numurs;
  • Sistēmas daļa;
  • Reģistrācijas datums;
  • Pēdējo izmaiņu datums;
  • Statuss;
  • Tēma;
  • Pēdējais komentārs.
Attēls. Reģistrēto pieteikumu saraksts.

Attēls. Reģistrēto pieteikumu saraksts.

Lai atvērtu kādu no reģistrētajiem pieteikumiem, nospiež uz izvēlētā pieteikuma. Aicinām sekot līdz komentāriem un sniegt papildus informāciju, ja tāda bijusi pieprasīta no BIS atbalsta puses. Nesaņemot atbildi ​3 dienu laikā, pieteikums tiek slēgts. Pieteikumu ir iespējams rediģēt un papildināt ar komentāriem un pielikumiem.

Attēls. Reģistrēta pieteikuma skats.

Attēls. Reģistrēta pieteikuma skats.

Ja sarakstā ir vairāk par 10 rindiņām, tad iespējama lapošana.

Attēls. Lapošana.

Attēls. Lapošana.