Ieviestās pārvaldības sistēmas
Pārslēdzoties uz juridiskās personas profilu, formā “Būvuzņēmuma dati” ir ievadāma un redzama informācija par ieviestajām pārvaldības sistēmām.
Lai pievienotu jaunu ierakstu jānospiež uz .
Pēc spiedpogas nospiešanas atvērsies pārvaldības sistēmas ieraksta ievades un labošanas forma, kur iespējams norādīt un redzēt šādu informāciju:
- Nosaukums – obligāts, izvēlne no iespējamo vērtību saraksta;
- Veids – automātiski aizpildīsies no norādītās pārvaldības sistēmas;
- Periods - Datums no – datums līdz, obligāti norādāms datuma intervāls, kad iegūta pārvaldības sistēmas sertifikāts un līdz kuram ir derīgs;
- Sertifikāta numurs – obligāti ievadāms pārvaldības sistēmas sertifikāta numurs;
- Izdevējiestāde – manuāli ievadāms lauks, norāda kāda iestāde izdevusi sertifikātu.
Saglabājot izmaiņas, tiek izveidots vēstures ieraksts un saglabātas veiktās izmaiņas.
Ja izmaiņas nav nepieciešams saglabāt, jānospiež spiedpoga <Atgriezties>.
Pārvaldības sistēmas ieraksts pēc saglabāšanas redzams būvkomersanta profila formā zem būvkomersanta informācija un izskatās šādi:
Ieraksta labajā pusē pieejamās opcijas <Labot>, <Vēsture>, <Dzēst>.
Veicot darbības <Labot> un <Dzēst>, obligāti jānorāda pamatojums.
Atverot pārvaldību sistēmas izmaiņas vēsturi, atvērsies vēstures ieraksti sakārtoti dilstošā secībā.