Pāriet uz galveno saturu

BIS aptauja

BVKB aicina piedalīties 5 minūšu aptaujā līdz 30.novembrim par BIS lietotāju apmierinātību; ▷APTAUJAS ANKETA

Apstrīdēšanas iesniegšana no būvniecības lietas

Autorizēts BISP lietotājs – būvniecības ierosinātājs vai būvniecības ierosinātāja pilnvarots pārstāvis, būvniecības lietas dokumentu sadaļā var sagatavot iesniegumu par būvvaldes lēmuma apstrīdēšanu, ar pogu <Jauns dokuments> izvēloties dokumenta veidu "Lēmuma apstrīdēšanas iesniegums" vai, atverot vēlamo apstrīdamo lēmumu, un lejā nospiežot pogu <Apstrīdēt lēmumu>.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma izvēle.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma izvēle.

Attēls. Poga .

Attēls. Poga .

Sākot veidot Lēmuma apstrīdēšanas iesniegumu, solī "Apstrīdamais lēmums" obligāti jānorāda lēmumu, kuru vēlas apstrīdēt.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis – Apstrīdamais lēmums

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis – Apstrīdamais lēmums

Ja lietotājs ir izvēlējies paskaidrojuma raksta lēmumu vai būvatļauju, lietotājs redz jaunu obligāto lauku “Atzīme”, kur ir iespēja izvēlēties šādu veidu atzīmes:

  • “Ieceres akcepts”;
  • “Projektēšanas nosacījumu izpilde” (tikai būvatļaujām);
  • “Būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpilde”;
  • “Būvdarbu pabeigšana” (tikai paskaidrojuma raksta lēmumiem).

Lietotājs sarakstā redz tikai tās atzīmes, kas ir uzliktas ar šādu informāciju:

  • Atzīmes uzlikšanas datumu;
  • Atzīmes veidu.

Ja ir uzliktas vairākas viena veida atzīmes (piemēram, vairākas būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildes atzīmes), lietotājs redz katru no šīm atzīmēm.

Solī "Iesniedzējs" redzama informācija par iesniedzēju. Iespējams labot kontakdatus.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis %22Iesniedzējs%22.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis "Iesniedzējs".

Solī "Pamatojums" obligāti norāda apstrīdēšanas pamatojumu – brīvi ievadāms teksts. Iespēja pievienot vienu vai vairākas datnes.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis %22Pamatojums%22.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis "Pamatojums".

Solī "Iesnieguma apskats" lietotājs pārskata ievadīto informāciju pirms iesniegšanas un iesniedz atbildīgajai būvvaldei.

Iesniegumu var labot un dzēst, kamēr tas ir statusā "Sagatave". Iesniegumu iesniedz, nospiežot pogu "Iesniegt".

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis %22Iesnieguma apskats%22.

Attēls. Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma solis "Iesnieguma apskats".

Pēc veiksmīgi iesniegta "Lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma" dokumentu sistēma nosūta būvvaldei. Kad būvvalde būs saņēmusi iesniegumu, dokumenta statuss tiks uzstādīts "Reģistrēts".

Attēls. Veiksmīgi iesniegts un iesinhronizēts būvvaldei %22Lēmuma apstrīdēšanas iesniegums%22.

Attēls. Veiksmīgi iesniegts un iesinhronizēts būvvaldei "Lēmuma apstrīdēšanas iesniegums".

Ja būvvalde akceptēs iesniegumu, tad tiks izsūtīti paziņojumi un apstrīdēšanas faktu atrādīs pie lietas (skatīt Būvvaldes lēmumu apturēšanas attēlošana).

Paziņojumi pēc iesnieguma akceptēšanas

Ja iesniegums ir akceptēts, sistēma veido paziņojumus (arī ja iesniegums ir izveidots BIS2 sistēmā):

  • Iesnieguma iesniedzējam:
    • Paziņojums "Par būvvaldes lēmuma apstrīdēšanas iesnieguma izskatīšanas uzsākšanu" ar tekstu:

    "Informējam, ka jūsu iesniegums ir saņemts un ir uzsākta tā izskatīšana saskaņā ar Administratīvā procesa likumu."

  • Būvniecības lietas ierosinātājam:
    • Paziņojums "Par būvvaldes lēmuma apstrīdēšanu" ar tekstu:

    "Informējam, ka būvniecības lietā \<LIETAS NUMURS\> būvvaldes pieņemtais lēmums \<LĒMUMA NOSAUKUMS\> \<DOKUMENTA NUMURS\> ir apstrīdēts.
    Saskaņā ar Administratīvā procesa likumu, apstrīdētais lēmums \<APTURĒŠANAS LĒMUMS\>\<APTURĒŠANAS TERMIŅŠ\>."