Mani dati BIS
Pilnvaras un deleģējumi
Būvniecības lietas
Būvniecības ieceres izstrāde
Būvprojekta sagatavošana un saskaņošana
Būvdarbi un Būvdarbu žurnāls
Nodošana ekspluatācijā
Ekspluatācijas lietas
Māju lietas
BIS reģistri

Kā izveidot iesniegumu un sūdzību? (autorizēts BISP lietotājs)

Autorizēts BISP lietotājs var iesniegt iesnieguma un sūdzības dokumentu būvvaldei vai sertificējošajai iestādei tāpat Kā izveidot sūdzību? (anonīms lietotājs)

Lai iesniegtu iesniegumu un sūdzību bez norādītas būvniecības lietas, izvēlas darbību "Jauns iesniegums un sūdzība bez būvniecības lietas", tāpat kā anonīma lietotāja gadījumā Iesniegt sūdzību bez būvniecības lietas.

Lai iesniegtu sūdzību par konkrētu būvniecības lietu, sarakstā "Plānotie būvdarbi" sameklē nepieciešamo lietu, atver tās datus un izvēlas darbību "Jauns iesniegums un sūdzība".

Juridiskas personas pārstāvis var izveidot un iesniegt iesniegumu un sūdzību, ja viņš ir uzņēmuma vienpersonisks paraksttiesīgais vai viņam ir aktīvs deleģējums ar tiesībām veidot iesniegumus un sūdzības vai pārstāvēt organizāciju kā personu.

Solī "Iesniedzējs" automātiski tiek aizpildīti iesniedzēja dati.

Attēls. Iesnieguma un sūdzības izveidošanas solis %22Iesniedzējs%22 autorizētam lietotājam.

Attēls. Iesnieguma un sūdzības izveidošanas solis "Iesniedzējs" autorizētam lietotājam.

Lai pārietu uz nākamo soli, nospiež spiedpogu <Tālāk>. Tālākie iesnieguma soļi ir tādi paši kā anonīma lietotāja veidotā sūdzība, atšķirīgs ir tikai solis "Iesniedzējs".

Pēc noklusējuma lietotājs atbildi saņems BISP. Lai norādītu citu saņemšanas veidu – nospiež uz pazīmes "Citi veidi" un atzīmē vēlamo:

  • Nav nepieciešams;
  • Elektroniski uz e-pasta adresi;
  • Pa pastu uz iesniegumā norādīto adresi;
  • Personīgi būvvaldē.
Attēls. Iesnieguma un sūdzības atbildes saņemšanas veida izvēle.

Attēls. Iesnieguma un sūdzības atbildes saņemšanas veida izvēle.

Ja ievadītie dati ir korekti – iesniegumu un sūdzību var iesniegt būvvaldei, nospiežot spiedpogu <Iesniegt>.

Iesnieguma un sūdzības iesniegums tiks saglabāts sadaļā "Iesniegtie dokumenti".

Ja autorizēts BISP lietotājs nav iesniedzis aizpildīto iesnieguma un sūdzības iesniegumu un aizver tā formu, tas būs pieejams statusā "Sagatave" iesniegto dokumentu saraksta sadaļā "Iesniegtie dokumenti".