DEFINĪCIJAS, AKRONĪMI, SAĪSINĀJUMI
KOPĒJIE DATU IEVADES UN ATRĀDĪŠANAS PRINCIPI
Darba uzsākšana būvniecības informācijas sistēmā
Ārvalstniekiem (for Foreigners)
JURIDISKAS PERSONAS LIETOTĀJA PROFILS
SPECIĀLISTA PRAKSES DATI
SPECIĀLISTA PROFESIONĀLĀS PILNVEIDES DATI
BŪVNIECĪBAS LIETU PILNVARAS
EKSPLUATĀCIJAS LIETU PILNVARAS
EKSPLUATĀCIJAS LIETU DELEĢĒJUMI
Esošās būvniecības informācija
TREŠO PUŠU SASKAŅOJUMI
PIEEJAMĀS BŪVNIECĪBAS LIETAS
Jaunas būvniecības uzsākšana
BŪVNIECĪBAS PROJEKTS (IECERES DOKUMENTĀCIJA)
Projekta (ieceres dokumentācijas) saskaņošana ar tehnisko noteikumu izdevējiem
Izmaiņu iesniegumi
DOKUMENTI BŪVNIECĪBAS STADIJĀ
BŪVDARBU GAITA
Būvdarbu žurnāls
DETALIZĒTIE RASĒJUMI
Nodošana ekspluatācijā
Citi būvniecības dokumenti
AKTA, IZZIŅAS VAI CITU BŪVVALDES LĒMUMU SAŅEMŠANA
EKSPLUATĀCIJAS LIETAS
EKSPLUATĀCIJAS PIEKĻUVES LIETAS
MĀJU LIETAS
Māju lietu/ Ekspluatāciju lietu skatījumu vēsture
Māju lietu/ Ekspluatāciju lietu publiski pieejamie dati
PROBLĒMU PIETEIKŠANA PORTĀLĀ
BŪVKOMERSANTU REĢISTRS
BŪVSPECIĀLISTU REĢISTRS
BŪVKOMERSANTA REĢISTRA E-PAKALPOJUMI
Rokasgrāmata lejuplādei PDF
Kā fiziskai personai pieprasīt BIS atbalsta palīdzību?
Sava portāla profila uzstādījumos, lietotājs redz sadaļu "BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana". Sadaļa paredzēta tam, lai lietotājs var atļaut BIS atbalsta dienestam pieslēgties caur savu profilu portālā, lai saņemt sistēmas lietošanas atbalsta palīdzību. Sadaļā:
- Ir redzams piekļuves atļaujas statuss "Piekļuve atvērta", kas ir pazīmes lauks statusam, vai šobrīd lietotajam ir ieslēgta BIS Atbalsta dienesta pieslēgšanās iespēja.
- Piekļuves perioda atlikušais laiks formātā hh:mm:ss. Lauks redzams, ja piekļuves kanāls ir atvērts jeb pazīme “Piekļuve atvērta” ir atzīmēta.
- Lai atļautu piekļuvi savam profilam, spiež spiedpogu <Atļaut piekļuvi profilam>, kuru nospiežot tiek pārprasīts vai tiešām lietotājs vēlas sniegt piekļuvi savam profilam BIS Atbalsta dienestam un apstiprinošas atbildes gadījumā:
- Sistēma uzstāda pazīmi "Piekļuve atvērta" un saglabā par šo faktu ierakstu "Atbalsta saņemšanas vēsturē", norādot notikuma datumu un laiku, un notikumu Uz 72h atvērta piekļuve profilam Atbalsta saņemšanai.
- Atjauno piekļuves perioda atlikušo laiku uz 72h.
- Ja piekļuves perioda atlikušais laiks sasniedz 00:00:00, tad sistēma automātiski izņem pazīmi "Piekļuve atvērta" lietotāja profilā, un saglabā par šo faktu ierakstu "Atbalsta saņemšanas vēsturē", norādot notikuma datumu un laiku, un notikumu Beidzies piekļuves sniegšanas atļaujas laiks.
- Lietotājs var pārtraukt BIS atbalsta saņemšanu, nospiežot spiedpogu <Slēgt piekļuvi savam profilam>, kuru nospiežot tiek pārprasīts vai tiešām lietotājs vēlas slēgt piekļuvi savam profilam BIS Atbalsta dienestam un apstiprinošas atbildes gadījumā:
- Sistēma noņem pazīmi "Piekļuve atvērta" un saglabā par šo faktu ierakstu "Atbalsta saņemšanas vēsturē", norādot notikuma datumu un laiku, un notikumu Slēgta piekļuve profilam.
- Slēdz BIS atbalsta dienesta piekļuvi lietotāja profilam.
- Lietotājs var apskatīties atbalsta saņemšanas vēsturi, nospiežot uz spiedpogas <Atbalsta saņemšanas vēsture>, kurā lietotājs redz:
- Notikuma laiku;
- Notikuma aprakstu;
Attēls. BIS atbalsta palīdzības pieprasīšana
Būvniecības valsts kontroles birojs
|
Informācijas pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz Būvniecības informācijas sistēmu obligāta.
|
Build: f974a (20230601203435) (production)