BIS darbība

LVRTC 27.aprīlī paredzēta eParaksta sistēmu migrācija uz jaunu tehnoloģisko platformu; detalizētāk https://eparaksts.lv

DEFINĪCIJAS, AKRONĪMI, SAĪSINĀJUMI
Jaunas būvniecības uzsākšana
Būvdarbu žurnāls
MĀJU LIETAS
Māju lietu/ Ekspluatāciju lietu publiski pieejamie dati
PROBLĒMU PIETEIKŠANA PORTĀLĀ

Kā aplūkot atzinuma pieprasījuma sarakstu un saņemt atbildes

Saglabājot pieprasījumu, tas parādās atzinumu sarakstā statusā 'Sagatave' un tam tiek piešķirts pieprasījuma numurs. Pieprasījuma numurs tiek izveidots automātiski kā nākamais iesniegto dokumentu numuru secībā, nav labojams.

Atzinumu sarakstā var meklēt pēc:

  • Ātrā meklēšana:
    • Pieprasījuma numurs – ievadot pilnu dokumenta numuru;
    • Atzinuma sniedzējs – norādot vismaz 3 simbolus. Saraksts tiek ierobežots līdz 20 ierakstiem. Ja ierakstu ir vairāk, jāpapildina meklēšanas kritēriji, lai atrastu vajadzīgo ierakstu;
    • Statuss – meklēšana pēc atzinuma statusa. Izvēlas no pieejamā izvēles saraksta.
  • Izvērstā meklēšana – papildus pieejamie meklēšanas lauki:
    • Atbildes dokumenta numurs – jāievada pilnais dokumenta numurs;
    • Adrese - norādot vismaz 3 simbolus. Saraksts tiek ierobežots līdz 20 ierakstiem. Ja ierakstu ir vairāk, jāpapildina meklēšanas kritēriji, lai atrastu vajadzīgo ierakstu;
    • Kadastra apzīmējums – var ievadīt nepilnu kadastra apzīmējumu;
    • Iesnieguma teksts – var ievadīt fragmentu no iesnieguma teksta;
    • Nosūtīšanas datums – atzinuma pieprasījuma nosūtīšanas datums;
    • Atbildes saņemšanas datums – atzinuma pieprasījuma atbildes saņemšanas datums;
    • Izskatīšanas termiņš – atzinuma izskatīšanas termiņš.

Saglabātu pieprasījumu var labot, dzēst, apskatīt notikuma vēsturi un iesniegt atzinuma sniedzējiem.

Ja pieprasījumā ir norādīti vairāki izsniedzēji, tad pieprasījums automātiski tiek kopēts kā atsevišķs pieprasījums katram izdevējam. Kopējot pieprasījumus:

  • tiek atstāts tikai viens izdevējs, kuram ir adresēts pieprasījumus;
  • dokumenta numurs ir nākamais iesniegto dokumentu numuru secībā;
  • tiek izveidots atbilstošs ieraksts pieprasījuma un būvniecības lietas notikumu vēsturē;
  • pieprasījuma statusu nomaina uz 'Reģistrēts';
  • uzstāda pieprasījuma nosūtīšanas datumu;
  • uzstāda pieprasījuma izskatīšanas termiņu.

Tālāka pieprasījuma apstrāde notiek iekšējās sistēmas atzinuma sniedzēja darba vietā.

Nosūtītu pieprasījumu var apskatīt pilno pieprasījuma informāciju iesnieguma kopskatā. Var apskatīt izmaiņu notikuma vēsturi. To nevar labot un nevar dzēst.

Var atsaukt atzinuma pieprasījuma, ja tas iekšējā sistēmā vēl nav uzsākts apstrādei.

Ja no atzinuma sniedzēja tiek saņemts atzinums, tad saņem informatīvo paziņojumu par dokumentu un atzinuma sarakstā tiek aizpildīts izdošanas datums un Atbildes dokumenta numurs.

Atzinumu sarakstā par katru dokumentu atspoguļo informāciju:

  • Numurs – atzinuma pieprasījuma numurs;
  • Statuss, kur iespējamie statusu veidi:
    • Sniegts (Labvēlīgs) - statusa teksts zaļā krāsā. Dokuments, kuram BIS2 pusē statuss ir Apstiprināts, un Lēmuma veids ir (Labvēlīgs);
    • Sniegts (Nelabvēlīgs) - statusa teksts sarkanā krāsā. Dokuments, kuram BIS iekšējās sistēmas pusē statuss ir Apstiprināts, un Lēmuma veids ir (Nelabvēlīgs).
  • Atrašanās vieta;
  • Izdevējs;
  • Izdošanas datums;
  • Atbildes dokuments;
  • Iespējamās darbības ar dokumentu;
  • Izmantojot bultiņu saraksta malā, ierakstu var izvērstu un savērst, kur attēlojas informācija:
    • Pieprasījuma nosūtīšanas datums;
    • Atbildes saņemšanas datums;
    • Pieprasījuma izskatīšanas termiņš;
    • Iesnieguma teksts;
    • Būvniecības lietas numurs;
    • Būvniecības lietas nosaukums;
    • Atzinuma lēmuma veids.

Uzspiežot uz atbildes dokumenta numura, var lejupielādēt atzinuma datni. To var arī izdarīt, atverot atzinuma pieprasījumu, kur pēc atzinuma saņemšanas parādās datu bloks ‘Saņemtie atzinumi par būves gatavību ekspluatācijai’.